O FIRMIE

Od ponad 25 lat jesteśmy wiodącym dystrybutorem, importerem, magazynem centralnym oraz przedsiębiorstwem kompletacji i konfekcjonowania dostaw głównie dla sieci marketów wielkopowierzchniowych.
Głównymi klientami JK-SYSTEM są:
- wielkopowierzchniowe sieci supermarketów i hipermarketów
- hurtownie
- inwestorzy i przedsiębiorstwa remontowo – wykonawcze
JAKOŚĆ, ELASTYCZNOŚĆ I SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA
Kilkanaście lat współpracy z międzynarodowymi koncernami handlowymi pozwoliło JK-SYSTEM wypracować procedury optymalizujące dystrybucję wśród dziesiątek punktów sprzedaży swoich klientów rozsianych po całym kraju.
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA
System elektronicznej wymiany danych (EDI) z partnerami, zintegrowany system zarządzania logistycznego, doświadczenie w handlu oraz zaufanie, którym obdarzają JK-SYSTEM jego wieloletni klienci i dostawcy pozwalają działać szybko i elastycznie.
JK-SYSTEM Logistyka Polska S.A. dąży do doskonałości w obsłudze logistycznej i merchanisingowej sowich klientów. Specjalizuje się w sprzedaży komercyjnych linii produktów o najlepszym stosunku jakości do ceny.
STRATEGIA PROMOCYJNA
JK-System Logistyka Polska S.A. pośredniczy pomiędzy producentami a swoimi partnerami we wdrażaniu koncepcji marketingowych. Aktywnie uczestniczy w akcjach promocyjno – reklamowych. Pozwalają one w krótkim czasie maksymalizować wolumen sprzedaży.
Szczególną uwagę JK-SYSTEM poświęca atrakcyjnym opakowaniom, które dla produktów importowanych są wykonywane według własnych projektów. Opakowania muszą spełniać rygorystyczne wymagania sieci sklepach samoobsługowych, przykładowo muszą być pakowane w odpowiednie zawieszki, woreczki lub blistery, etykiety powinny zawierać wysokiej jakości zdjęcia. Wszystkie produkty muszą mieć nadany kod EAN-13.
STRATEGIA CENOWA
Ceny produktów w ofercie JK-SYSTEM opierają się na cennikach producentów. Będąc znaczącym klientem w fabrykach JK-SYSTEM jest w stanie zaproponować Państwu ten sam system rabatów, który obowiązuje u poszczególnych producentów. Wykorzystując efekt komplementarności oferty możliwe jest uzyskanie lepszych warunków handlowych na poszczególne grupy towarowe niż w samych fabrykach.
Szczególną uwagę JK-SYSTEM zwraca na to aby jego klienci nie konkurowali ze sobą sprzedając te same bądź bardzo zbliżone do siebie produkty. JK-SYSTEM różnicuje je przede wszystkim marką i odpowiednią polityką cenową.